/
Galleri: Danmark blev malet lilla

GALLERI:

Danmark blev malet lilla

NYHED
02.03.2026

Lørdag den 28. februar stod i demokratiets tegn, da der blev givet grønt lys til at pryde det danske landskab med valgplakater til folketingsvalget.

Alle, lige fra vores politiske leder, Lars Løkke Rasmussen, til vores kandidater, var rundt i de danske byer og sørge for, at valgkampen blev skudt godt i gang og Danmark atter engang blev malet lilla. Vigtigst af alt fik vi hjælp fra frivillige moderater, der har gjort en kæmpe indsats for, at vores kandidater er fremtrædende i de danske byer.

Den indsats er årsagen til, at vi har fået hængt 85.000 plakater op i Danmark, hvilket er over 50 pct. mere end den ambition, vi havde under folketingsvalget i 2022. Det skal der lyde en kæmpe tak for.

Nedenfor kan du se et udsnit af den festlige weekend, hvor valgplakater blev hængt op og stemningen var høj.

Seneste nyt